Ιουλ
07

Επιστροφή στο παρελθόν
Εκτύπωση

Την έντονη διαμαρτυρία της προς τα δύο Υπεραστικά ΚΤΕΛ Ιωαννίνων και Θεσπρωτίας εκφράζει με ανακοίνωσή της η Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία, με αφορμή την κατάργηση των νομαρχιακών δρομολογίων από την παλιά εθνική οδό Ιωαννίνων – Ηγουμενίτσας.
Όπως επισημαίνεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση, περισσότερες από 40 κοινότητες με μόνιμους και υπέργηρους κατοίκους στερούνται την δυνατότητα και την ανάγκη να μεταβαίνουν, προς τα Νοσοκομεία Ιωαννίνων και εκ του λόγου αυτού αναγκάζονται να μισθώνουν ταξί καταβάλλοντας δυσβάσταχτο γι’ αυτούς κόμιστρο. «Για το λόγο αυτό πρέπει να διαμαρτυρηθούμε εντονότατα προς τα ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας και Ιωαννίνων, αλλά και προς το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών έτσι ώστε το ταχύτερο δυνατόν να τεθεί σε λειτουργία τουλάχιστον ένα δρομολόγιο την ημέρα προς και από τα Ιωάννινα.
Το Δ.Σ. μετά από διαλογική συζήτηση αποφασίζει να διαμαρτυρηθεί εντονότατα προς τα ως άνω ΚΤΕΛ, προς την Περιφέρεια Ηπείρου και προς το αρμόδιο Υπουργείο, με την ελπίδα να δοθεί λύση σε ένα τόσο σημαντικό πρόβλημα για τους κατοίκους 40 και πλέον κοινοτήτων. Η απόφαση δε να κοινοποιηθεί σ’ όλους τους βουλευτές της Ηπείρου», καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.
Τι απαντά το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων
Σε δηλώσεις του στο ITV ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων Γρηγόρης Γκίκας τόνισε πως με την ολοκλήρωση της Εγνατίας Οδού τα περισσότερα δρομολόγια προς Ηγουμενίτσα γίνονται μέσω του νέου αυτοκινητόδρομου.
Για ένα διάστημα πραγματοποιούνταν ένα μόνο πρωινό δρομολόγιο μέσω της παλιάς εθνικής οδού προς Ηγουμενίτσα για τη διευκόλυνση μιας καθηγήτριας, που δεν μπορούσε να εξυπηρετηθεί με τα υπόλοιπα δρομολόγια για να φτάσει σε σχολεία στους Φιλιάτες. Όμως, το συγκεκριμένο δρομολόγιο σταμάτησε, από τη στιγμή που δεν υπήρχαν πια επιβάτες για μεταφορά, συμπλήρωσε. Μάλιστα, ο κ. Γκίκας τόνισε πως οι αναφορές για την αδυναμία εξυπηρέτησης του Πολύδροσου, δεν αφορούν το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων, αλλά το ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας, καθώς ανήκει στα όρια του Νομού Θεσπρωτίας.
Ο κ. Γκίκας κατέστησε σαφές πως το Υπεραστικό ΚΤΕΛ είναι ανοιχτό στο διάλογο, ακόμη και στην προκειμένη περίπτωση, για να ικανοποιηθούν αιτήματα για νέα δρομολόγια, με την προϋπόθεση να υπάρχει η απαιτούμενη ζήτηση από το επιβατικό κοινό.
ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΛΑΖΟΥ

Share on facebook
  • Εφημερίδα Ανεξάρτητος
  • Εφημερίδα Ανεξάρτητος
  • Εφημερίδα Ανεξάρτητος